12/12/10

Tancat per lesió

Ahir em vaig pegar un fort colp al dit gros del peu..... qui haurà posat el sofà ahí???? Em feia molt de mal però a pesar d'això no vaig perdre la gana i vaig dinar, inclús vaig fer una becadeta. Però quan em vaig despertar, encara em feia mes mal que abans, aixina que vaig anar a Urgències i d'ahí em van enviar al Lluis Alcanyis.

Vaig entrar a les 18'00.... maaaaaaaaaaaaaaare tape.... ací hi ha mes gent que a un Centre Comercial. Ràpidament em van cridar.... em van posar una pulsereta i ja el cridaran.... una hora després estava posant-me nerviós i de mala llet.... entre el mal que em feia i que no em cridaven, aixina que vaig anar i vaig demanar un nolotil, això em va calmar prou.
Mitja hora després em van cridar per a fer-me les plaques.
Una hora després em van cridar a consulta.... per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... em van dir que no el tenia trencat, cosa que jo ja sabia perquè el podia moure. Soles inflamació. Tractament... gel i calmants per al dolor.

M'ha fotut, perquè tenia moltes ganes d'anar a fer la carrera d'Ontinyent després del bon resultat de la de Gandia.
Espera estar bé el diumenge que ve per a fer la marxa de Sant Vicent mentre prove la Remedy.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada