15/12/10

II Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida

Després de 13 proves, ja ha finalitzat el circuit, de les quals jo he fet 9.El mínim exigit per a completar la classificació. Vaig fallar la primera perquè no em vaig assabentar que es disputava, la segona perquè vaig estar de viatge, la de Salem la vaig descartar per ser molt dura i no tindre bones instal·lacions per a dutxar-se i la ultima per la lesió del peu.

De les nou que he disputat, en la que vaig quedar millor classificat i per tant mes content, va ser la d'Atzeneta, la segona mes dura, on vaig ser el 101 de la General i el 33 de Veterans A.

Al final a la classificació de Veterans A, he quedat el 42 de mes de 130 participants amb 370 punts, només 5 amb 9 carreres també han quedat per davant de mi.... llàstima no haver fet la d'Ontinyent que li tenia ganes i podria haver obtingut una bona classificació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada