15/11/10

X Gran Fons Benigànim

Ahir es va disputar a Benigànim la 12ª prova del Circuit de Carreres de la Vall d'Albaida, la 9ª per a mi.

El dia va amanéixer fresquet, però a l'hora de la carrera ja feia calor, segons van dir per megafonia, era la prova amb mes assistència de totes les del circuit amb 750 participants.
Jo com sempre vaig eixir a la marxeta i al km 4 vaig començar a apretar un poc el ritme, però, sempre guardant un poc per a la paret que havíem de pujar al km 11. Encara que abans del punt quilomètric 9 també hi havia una bona rampa.
Vaig anar amb el meu cosí Robert quasi tot el temps. Al km 11 i inici de la rampa em va agarrar Filet i em va dir que afluixara un poc el ritme per a pujar la rampa i aixina ho vaig fer, una volta dalt i després de recuperar un poc, pel km 12 ja vaig apretar, era prou costera abaix llevat de dos rampes curtes i de la recta de meta que era "un falso llano" i on ja ho vaig donar tot. Just abans d'entrar a meta, davant de mi, es va parar un corredor i va vomitar.

Al final vaig entrar a meta en un temps de 1'14'28, quasi un minut millor que l'any passat. També vaig millorar molt les posicions, ja que l'any passat vaig entrar el 349 de 681 i el 124 de Veterans A, mentre que enguany vaig entrar el 261 de 750 i el 70 de Veterans A.

A la General estava abans d'esta prova el 71 i ara estic el 38 de Veterans A amb 379 punts.

6 comentaris:

  1. El dia que vullgues es piquem a vore qui beu mes cervesa jajajajajajaja

    ResponElimina
  2. Mira!, una coseta en la que ja estic en forma.

    ResponElimina
  3. Ja ho sabia jo que en eixa si que em guanyaries jajajajajaja

    ResponElimina
  4. el diumenge vaig a pujar a peu al montcabrer, si vols, ja saps!

    ResponElimina
  5. Llàstima.... vaig a Gandia a la Mitja Marató.

    ResponElimina