31/10/10

XI Volta a Peu Bocairent

Hui feien a Bocairent l'11ª prova del Circuit de la Vall d'Albaida, l'octava per a mi.
Esta setmana havia estat malalt i no sabia si podria anar, al final si que he anat.

Feia prou d'aire i han caigut unes gotetes abans d'eixir. Volia fer-ho bé per estar corrent al meu poble però prompte m'he adonat que no anava fi. Quan hem arribat al km 3, que es on sol canviar el ritme, em notava les cames molt pesades, aixina que he optat per intentar mantindre el mateix ritme que duia. Quan anàvem per la Font de la Canaleta, faltava poc per arribar a meta, ja no podia mes. Si haguera estat a un altre poble sense saber que faltava per a meta ho haguera fet caminant, però al estar al poble he aguantat com malament he pogut i he arribat a meta.
Al final , he fet un temps de 30'47 a 4'31 el km, entrant a meta el 189 de la General i el 96 de Veterans A. Molt pitjor del que m'haguera agradat.... un desastre, en lo bé que em va eixir la de l'Olleria.

A pesar d'això, encara he guanyat unes places a la General i estic el 71, a la próxima carrera cumpliré les 9 obligatòries i encara guanyaré mes places.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada