21/8/10

Volta a peu La Pobla del Duc

Ahir divendres es va disputar la quarta prova del Circuit de la Vall d'Albaida. Per a mi era la segona.

El recorregut era el mateix que l'any passat exceptuant els primers metres per lo que el temps de l'any passat era una bona referència. Feia molta calor i vaig eixir prou avant. A la eixida molta gent em passa, per lo vist soc una miqueta dièsel i no tinc arrancà. De totes maneres anava per baix de 5 i al km 3 ja vaig començar a apretar adelantan a prou de gent.

Al km 6 ja vaig anar a tope i vaig continuar adelantan a molta gent entrant a meta fent un bon esprint. Vaig millorar el temps de l'any passat en 40 segons, entrant a meta en la posició 143 amb un temps de 30'55 resultant a 4'25 el km.

El que no se es si la posició que em marca a la classificació es correcta perquè em diu que son Senior quan en realitat soc veterà A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada