7/6/10

Tercera prova. Font del Patge

Ahir vaig tornar a eixir, vaig anar per la Font del Patge.

Vaig anar a vore la gent del poble on anava, i curiosament, les 4 últimes voltes que he anat per vore on anaven sempre ha sigut a fer la Senda dels Enginyers. Esta volta si que vaig anar, encara que me'n vaig tornar abans per a vore les carreres de motos.

Vam anar pel lloc de costum (ja no es creua el riu) ara es va per Montaverner i pel Camí Reial de Gandia, es tot asfalt fins a que passem Atzeneta. A partir d'ací ja es camí encara que ni passen per la Sequia ni pel camp de futbol van directes, a un ritme viu i sense parar-se a fer fotos, aixina que després de la pujada a la Font en vaig fer unes quantes. I allí ja me'n vaig tornar.



Després vaig anar pel mateix camí per a arribar el mes prompte possible a casa i aixína i tot quan vaig arribar ja s'havia començat la primera carrera.
Una ruta rallyera i asfàltica de la que no es poden extraure conclusions, llevat d'un sorollet que va començar a fer a les pastilles de fre de davant.

El perfil de la ruta.

2 comentaris:

  1. MTB ON ESMORZEM GANDIA9 de juny del 2010, a les 22:56

    HOLA SOMOS LO DE LA PENYA ON ESMORZEM DE GANDIA,SALISTE EL OTRO DIA CON SALVA,ALFREDO,ALBERTO Y JORDI.TE KIERO COMENTAR QUE EL VIERNES VAMOS HACER LA NOCTURNA A LOSXA POR SI QUIERES VENIR.SI VIENES NOS LO DICES Y LO PONES EN NUESTRO BLOG

    ResponElimina
  2. Pues lo siento mucho pero el sabado tengo que levantarme pronto para ir a un examen y no es plan de "velar i matinar"

    Gracias por la invitación, a ver si para la próxima puedo

    ResponElimina