5/6/10

Primera prova

Ahir vaig eixir a fer la primera volteta amb la bici.


No tenia molt de temps perquè per la vesprada tenia que anar a treballar,aixina que vaig fer una volta curta, però intensa.... amb tot.... pujada... baixada... i senda ratonera.
Vaig anar per la pujada cap a la creueta, una pujada molt empinada on es nota que pesa 3kg menys que l'altra bici.

Després he anat a fer la trialera de Platillao, la vaig baixar fa poc de temps aixina que encara recordava mes o menys com es, i es molt difícil. Es noten els 150 mm de davant, encara que darrere va molt dura, bé, almenys estava acostumat a mes blaneta però esta no perd tant d'eficàcia en el pedaleig, també he notat que el fre de davant encara no te tota la seua eficàcia. També he de reconéixer que no volia arriscar mes del compte en la primera eixida.



Després he fet la senda que va des d'El Salido fins a la font dels Caçadors, es una sendeta en baixada amb curves on he disfrutat molt, anava a tota hòstia pedalejant, he notat que es molt mes fàcil traçar les curves degut a la seua lleugeresa.


Una prova curta de només 15 km perquè no em donava temps per a mes, però on he pogut apreciar la diferencia entre una bici i una BICI.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada