19/6/10

Investiganda Quintanera

Ahir vaig eixir a pegar una volteta d'investiganda.

Algun dia m'atreviré a baixar per ací???? tindré que provar-ho un dia d'estos.


Vaig anar a investigar el camí que hi ha quan baixes la trialera de les gasolineres, la veritat es que no te ningun secret, la sorpresa es on aboca...... a la senda dels palets que dona a La Quintana. Pensava que donaria per allí, però no sabia on exactament.

Una volta baix de tot i abans de començar la pujada cap als bancals de tarongers vaig vore una sendeta.... osti.... mes investiganda.

Vaig anar a vore on donava i no tens de desperdici......



i lo millor de tot es que dona enfront del Mas Quintana, la veritat es que esta variant m'agrada mes que la que veníem fent, almenys des de l'incendi del 2005 ja no es el mateix passar per ací i esta part nova encara està molt verda.

Després des de La Font Quintana i el Merendero Pedro cap a la Senda de la Cova Negra i pel Mas del Salido cap a casa.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada