24/5/10

Castell de Xàtiva

Com ahir de matí vaig tindre que currar i no vaig poder anar a la Marxa de ciclo-orientació de Bocairent, vaig eixir a pegar una volteta per la vesprada, en menys d'un quilometre ja vaig per llocs aixina.


Després vaig fer una ruta prou rallyera de les que no acostume a fer, anar al Castell de Xàtiva i tornar.
Vista de Xàtiva i el seu imponent Castell.


La pujada al Castell no te cap secret, està asfaltat i tampoc està tan empinat, però si que em va passar una cosa molt rara. A la primera curva de la pujada, hi ha una torre i la muralla i estava parat fent-li una foto i la Policia Nacional que baixava en el cotxe.... fins ací res raro. Després de fer varies fotos continue pujant i arribe a la porta de la reixa que està a l'Hotel i baixe de la bici i passe pel costat.... que es pot passar ja que està per a això.... però veig de reüll el cotxe de la Policia Nacional altra volta... CONYO!!!!! Venen darrere de mi?????. Continue pujant, fent mes fotos de les vistes i mirant cap a darrere per si venien darrere de mi i no els veig. Que estarien fent??? estaran esperant-me quan baixe????

Arribe dalt i em faig mes fotos a les portes del Castell.


Començava a fer un airet prou fresquet i comence a baixar una mica preocupat per si estan esperant-me i em diuen alguna cosa, m'havia creuat en gent que baixava mentre pujava aixina que si pot anar la gent a peu no tendrien perquè dir-me res..... però amb esta gent mai se sap.... hi ha que recordar que a Xàtiva van detindre a un xic de setze anys a les portes de l'Institut perquè no duia identificació i " hablaba en un idioma raro" a pesar dels esforços del director del centre.
En això que veig una sendeta.... ja està!!!!!!!!!!!!!!!! de pas que investigue m'evite baixar pel mateix lloc per si de cas. Es una sendeta molt fàcil, passes pel costat d'una cava i d'una cova que te un altar i una Mare de Deu, La cova dels Coloms.


Continue baixant la sendeta i arribe a les portes d'un Centre de Dia... ja casi a l'altura de Novetlè.... que canya!!!! en això que comencen a caure unes gotetes, res molest de fet inclús van resultar agradables, quan comence a pujar el port tornen a caure, eren molt fines i ni tan sols banyaven. Vaig arribar a cas ja passades les 21'00 amb dos hores i mitja i mes de 30 km.... no està mal.

El perfil de la ruta.


5 comentaris:

  1. Arrggg, que no es veuen les fotos, quina llàstima, es veu que et vas posar nerviós amb lo de la "pasma" i no li vas sacar la tapa a l'objetiu je,je,je.

    Si es que en la cara de terrorista que tens, com no va a seguir-te la policia !!!

    Un abraç, Rafa !!!

    ResponElimina
  2. No les veus??????????

    jo si que les veig

    ResponElimina
  3. Doncs no, no les puc vore, tampoc les de la l'última aventura teua !!!

    Comproba-ho amb algún altre amic, igual es el meu portàtil....

    ResponElimina
  4. Pues no se.... pot ser per la ressolució???

    ResponElimina
  5. Carlos... he borrat albums de picasa per a que em deixe penjar les fotos com tenia costum, espere que aixina estiga resolt el problema.;)

    ResponElimina