5/4/10

Vacances de Pascua. Dilluns de Gloria. Sant Esteve i Fontanars des de Bocairent

Hui nova ruta. Volia eixir amb el meu germà i els amics per a que m'ensenyaren alguna coseta del poble, però ja havien quedat amb uns d'Ontinyent.... aixina que m'he acoplat amb ells.

La ruta ha sigut de rallyman però de rallyman de veritat sense mariconades.... 68 km. Menys mal que el ritme no ha sigut molt alt i he pogut aguantar bé, de fet ja comence a trobar-me millor, no sols amb la bici, corrent també comencen a eixir-me els temps.

Hem eixit ben matí ja que a les 8'00 havíem d'estar a Ontinyent i per a no perdre temps hem baixat per la carretera, per ací ja notava jo que la roda nova no anava bé..... a les curves no tenia estabilitat era com si anara punxat, però he mirat i no ho estava, aixina que he continuat.

Hem eixit d'Ontinyent i hem anat a pujar a l'Ermita de Sant Esteve, pujada dura però com està agsfaltada no te ninguna complicació.

Les vistes des de dalt son espectaculars, i mes hui que hi havien uns núvols baixos i no es veia molt per baix però si per dalt el Montcabrer.

Hem continuat per pista forestal de La Balarma fins arribar a Fontanars fent un poc mes de carretera. Allí hem esmorzat i ens hem separat, ells direcció Ontinyent i nosaltres cap a Beneixama. Hem pujat uns km per la carretera i després per una sendeta molt xula amb una forta caiguda per l'esquerra.

Una volta dalt, pel Coll de les Caves cap a baix fins arribar a La Banyesa. He unflat un poc mes la roda, però no acabe d'anar amb confiança. Dona la impressió que te molt d'agarre lateral i no puc tombar. Quan anàvem per ací amb 57 km a les cames hem patit prou perquè feia prou d'aire i costava avançar fins arribar a casa amb 68 km a les cames.... ja feia temps que no em pegava una matà d'estes.