26/4/10

Genovés

Ahir vaig vaig fer una ruta que va ser absolutament ESPECTACULAR..... tant per les vistes com pel recorregut, però.... sempre hi ha un però....

L'objectiu era anar a investigar sendes pel Genovés.... i tant que vaig investigar, mare meua..... i el que queda encara per allí. Com es típic a causa del pantà, per Bellús hi havia boira amb una bonica vista des de dalt d'El Salido.


Després he continuat per la Senda de la Cova Negra.


Una volta en Genovés, ha començat la investiganda i he anat a buscar l'Ombria de Benavent i el Pla de Benavent, però... hi ací es on està el però.... com tantes altres voltes que vaig d'investiganda.... sempre faig la trialera del revés.....


menuda baixada mes wapa, amb unes curves de ferradura supertancades i unes vistes espectaculars, el que passa, es que llevat d'un troset que he fet pedalejant la resta ha sigut empujing bike.



Després de baixar per on es te que pujar, he anat direcció la Senda Andalusa, però abans he anat a investigar una altra senda i ja se com empalmar amb la Andalusa des de Benigànim sense fer carretera jejejejeje i com no .... disfrutant d'unes vistes fantàstiques.


Després he fet la trialera de la Senda Andalusa, vista des de dalt....


i a mitat camí...

Seran comestibles mes d'una vegada???


Després he empalmat amb la Trialera d'Alboi, i ací he tingut una pujà d'adrenalina que casi rebente.... crec que des de que vaig adelantar a una CBR 600 RR per Alfafara no havia tingut ningun "SUBIDON" d'eixe tipus. A l'escaló que hi ha abans del pontes hi havien tres bikers parats mirant i si el baixaven o no el baixaven i jo he passat tot follat..... ieeeeeee bon dia..... JJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAASSSSSSSSSSS.... es un escalonet no de res però la sensació ixa de baixar fundit algo que un altre no s'atreveix es un passote, sense anim d'ofendre a ningú que jo tampoc soc un Rotero .

Mentre estava a la Xopà bevent i llevant-me les protes va passar Skamot, ja feia mes d'un any que no l'havia vist, després per la Senda de la Cova Negra i la Pirotècnia cap a casa.

El perfil de la ruta.

4 comentaris:

  1. Aquesta senda hem recorda a la dolça de crevillent.Te bona pinta i això que a mi les sendes am,b barranquet al costat no m'agraden molt.Pot ser per que tinc un costum un poquet lleig d'anarm'en pel barranquet.Lo de les curves en ferradura i zones lentes m'agrada mes.Almenys si caus, si no caus de molta altura pos no te fas mal!!!

    ResponElimina
  2. La bellesa d'estes sendes que tenen barranquet al costat es mes gran encara ;)

    ResponElimina
  3. Recorde a un rallye que li van preguntar a Carlos Sainz si un precipici amb boira que hi hava li feia por.... i va dir que com hi havia boira no es veia lo fondo que era el precipici jajajajajajaja

    Es tracte de no caure siga com siga el terreny;)

    ResponElimina