21/2/10

Pla de Corrals.... abortat

Hui quan m'he alçat ja tenia clar que fer..... si plovia amb la gent del club d'atletisme a córrer i si no plovia amb la bici. He vist que no plovia, aixina que he eixit amb la bici i m'he ajuntat amb la gent de l'Olleria. La ruta era una de les clàssiques entre les clàssiques,la de Pla de Corrals..... "rallyera donde las haya", però com estava una mica humit i havien previsions de pluja, tampoc era mala opció.

Ja fa un montó de temps que no faig esta ruta, des de que no soc del club, aixina que algun trosset he dubtat, menys mal que anaven davant els altres sinó em perd jajajajajajaja.

De camí a Quatretonda, ací podeu vore a l'amic Toni..... es el que du casc jajajajajajajaja

Quan estàvem enfilant la dificultat muntanyosa de la ruta..... es posa a ploure i decidim tornar enrrere a Quatretonda i esmorzar esperant que mentre escampara un poc. La veritat es que ha sigut una opció molt encertada. Bocata de puta mare, barat, i quan hem eixit del bar ja no plovia.

Quan hem eixit, hem tornat pel mateix lloc, encara que al arribar a Bellús ens hem separat, Toni i jo hem tornat per la sendeta que mes fang tenia de tot el mon, encara que altres poden disfrutar del fang molt mes que nosaltres perquè ells no es queden empantanats.

Els altres han continuat fent un poc mes de ruta, al final jo he fet 42 km, que no estan mal, aixina ha arribat la bici a casa..... ja casi sense fang.


El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada