24/1/10

Per a provar-me i gravar waipoints

La intenció de hui, era anar a la marxa de Benigànim per a eixir amb la bici. Però cuan m'he alçat estava plovent i he tornat a gitar-me.
Ahir vaig eixir a pegar una volta curteta, l'objectiu era provar-me per a saber si hui podria anar a Benigànim, després del que va passar l'altre dia i com el metge m'ha dit que no ixca amb la bici fins a que no estiguen els resultats, no volia anar sense saber com estic, i la veritat, tampoc crec que tinga que deixar la bici unes setmanes, amb no eixir a un ritme fort sobra. Va ser una ruta curta.... per a pillar un poquet de fang només i de pas anar gravant waipoints, perquè per ací en tinc molt pocs. Impressionant l'aigua que solta el pantà de Bellús, no està tan ple com per a soltar-ne tanta.


El perfil de la ruta.


2 comentaris:

  1. Feu bondat per Bocairent, companys..!!!!
    Salutacions desde L'Alt Emporda.!!!
    Salut i força..!!

    ResponElimina
  2. Bondats???? jajajajaja ja saps el que diuen... No begues molt, no menges molt, no eixques de festa fins molt tard, però si ho fas... fes-ho a consciència!!!!! jajajajajaja

    ResponElimina