13/12/09

I Mitja Marató Ciutat D´Ontinyent

Hui em fet l'última prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Ontinyent, ja tenia ganes d'acabar la competició.
Les previsions eren de pluja i fred, però la veritat es que de pluja només al finalitzar la carrera i fluixeta i fred la veritat es que poc perquè he ixit abrigat i he patit una miqueta de calor. El recorregut era tal i com esperàvem.... molt dur.

Havia estat tota la setmana amb mal al peu, aixina que volia calfar molt bé i ixir suau per a que no em fera mal, una volta pel km 10 si no em feia mal el peu incrementar el ritme i si cuan arribava al km 15 no em feia mal ja apretar a tope i la veritat es que anava molt bé. Els 3 primers km han sigut pel poble però de seguida em començat a pujar cap a la Urbanització del Pilar on estava el primer avituallament, després varis km de baixada fins arrivar al riu i després molts km de pujada pel pont de la Paduana fins al carrer de Sant Antoni, cuan anava pel km 11 com no em feia mal el peu he pujat un poc el ritme i anava molt bé, des d'allí fins al Salt del Bou, on un poc abans del Poliesportiu estava el segon avituallament, però ací han tingut un greu error i s'ha acabat l'aigua just davant de mi..... i darrere encara venien molts.

Després la segona pujada a "l'alt de la carrera" en la Urbanització, després novament baixada pel mateix lloc però abans d'arribar al riu ens han desviat per a anar ja cap a meta, era sobre el km 18 i ací ja he anat a tope fins el final.

Molt currat el recorregut perquè per varis llocs em passat dos inclús tres voltes. Jo he acabat com intente acabarsempre, a tope, i la veritat es que ho he aconseguit, no he tingut mal de peu en cap moment aixina que es una llàstima que no haguera apretat un poc abans per a baixar de 1'45, ja que al final he fet un temps d´1'45'24. Només un poc mes lenta que la de Gandia que era totalment plana.

Vaig fer la prova amb un temps de 1'45'24, quedant al lloc 369 de 572 i a la meua categoria el 134. A la Classificació General estic al lloc 15 amb 5.072 punts d'un total de 121 participants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada