21/12/09

Nova ixida amb neu

Divendres es van tornar a complir les previsions i per la nit es va posar a nevar, per lo tant, dissabte ixideta amb neu novament...... en sis dies dos voltes.... immillorable jajajajajajaja.

Només arribar a ca els meus pares vaig gravar açò des del terrat.
El meu germà em va dir que de Sta. Barbara al Camping la bici s'estacava de la neu que hi havia i que no anara per allí que era molt difícil passar..... doncs bé.... ja saveu per on vaig anar!!!!!!

Vaig pujar per la senda al port i d'allí per la carretera fins arribar dalt i per allí per la Senda dels Cavallas fins a Sta. Barbara i d'allí cap al Camping.

De la neu que hi havia la bici es quedava plantada.

Cuan vaig arribar al Camping ja eren les 17'30h, per lo que vaig optar per tornarme'n en conter d'anar a la Font de Mariola ja que eixos 15-20 minuts em ferien arribar de nit.

Aixina que vaig tornar per la carretera per a anar mes ràpid, però no sense disfrutar de les fenomenals vistes. Com no em dixa pujar el video, ací teniu l´enllaç.
I ademés també he adelantant a algú cotxe al baixar el port jejejejejeje.
Vaig arribar de nit a casa i com encara tenia la bici plena de neu vaig haver de netejar-la.

El perfil de la ruta.


Ací totes les fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada