23/11/09

Gran Fons Vila de Beniganim

Ahir diumenge es va celebrar la penúltima prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Benigànim, ja només queda la Mitja d'Ontinyent. El dia va amaneixer fresquet, però després va resultar que va fer calor mentre estàvem disputant la carrera. Per al meu gust la eixida a les 10'30 es molt tard, jo la feria a les 9'00 i que després la gent es poguera quedar a esmorzar....... en fi. No havia fet mai esta carrera, però com ja m'havien dit que era molt dura i que al km 11 hi havia una pujada molt dura d´1 km, em vaig reservar per a eixe moment. Vaig eixir per la meitat per a no seguir el ritme dels primers, anava a un poc mes de 5, jo volia fer-la sobre 5'30 però anava massa ràpid i estava fent-la sobre 5'15. Vaig anar en companyia d'un de L'Olleria fins que vam arribar a la temuda pujada..... i menuda pujada.... maaaaaaaaaaaaaaaaare tape, encara que em sona haver passat per ací amb la bici en una de les meues classiques inspeccions de terreny, una volta dalt vaig agarrar Toni de Bocairent i ja vam apretar el ritme per a millorar el temps de la prova. Vaig fer la prova amb un temps de 1'15'14 quedant a la general al lloc 349 de 681 i a la meua categoria el 124. Això m'ha permés avançar un lloc a la general i ara estic el 19.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada