29/11/09

1ª Presa de contacte

Entre les carreres de motos de Xest, i les carreres de Gandia i Benigànim ja feia uns dies que no agarrava la bici, aixina que el divendres per la vesprada vaig fer una volteta ràpida, no va arribar a hora i mitja. L'objectiu era començar a rodar aixina que no em vaig calfar massa el cap en la ruta, vaig baixar per l'esquerra del Salido per anar a Bellús, volteta per les rodalies del pantà i tornada a L'Olleria. El que si que vaig fer va ser a la tornada, va ser incrementar el ritme i anar com si fora una contrarellotge, vaig anar constantment pujant la velocitat mitja de la ruta i creia que les últimes rampes no podría aguantar el ritme, però al final si que vaig aguantar encara que cuan vaig arribar a casa el cor estava que s'en eixia del cos. Perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada