26/10/09

IV Volta pel Benicadell

Diumenge pel matí es va celebrar la dècima prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Salem. El recorregut era de 14'5 km pel Benicadell, va resultar ser una carrera molt dura, molt mes que la d'Atzeneta. Al principi vaig eixir a la marxeta..... a rodar i cuan duguera 10 km ja voríem..... la veritat es que el paisatge del recorregut va ser molt bonic, però molt mal dissenyat perquè hi havien dos sendes molt empinades en les cuals pràcticament no es podia córrer i pels tapons que es van fer anàvem a peu. Això no hem va agradar gens, a pesar de que al anar caminant podies recuperar també va trencar molt el ritme i afegit el constipat hem va fer patir molt, tot i això els km de baixada vaig recuperar moltes posicions de la gent que m'havia adelantat pujant i els dos últims els vaig fer a tope. La única cosa positiva que li trobe es que he aprés una trialera nova per a baixar del Benicadell, però tinc molt clar que l'any que ve a esta carrera no vaig.... recorregut molt dur, mal dissenyat, es van acabar les camisetes, l'aigua també i la dutxa amb aigua gelà.... per lo tant l´any que ve si vaig serà per a vore-la no per a córrer. Vaig acabar el 230 de 421 amb un temps de 1'20'31, quedant a la meua classificació el 97. En la Classificació General he guanyat tres posicions i ja estic el 20.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada