31/8/09

VI Pujada a la Font Freda

Dissabte per la vesprada es va disputar la tercera prova del Circuit, esta volta a Atzeneta per a pujar a la Font Freda. Mare meua.... menuda pujada que ens vam espolsar, molt mes dura que per on pugem amb la bici, però molt mes, mes de 7 km de pujada mentre que per l'altre costat no arriba a 5. Tindré que anar amb la bici per ací per a vore els percentatges de les pendents. La veritat es que encara que va ser una volta molt dura també era molt bonica, vaig disfrutar amb les vistes i ademés de que tinc que pujar per ací amb la bici..... també vaig vore unes sendetes que baixaven i que pareixien interessants. Vaig eixir a un poc mes de 6 minuts el km i poc a poc vaig anar augmentant el ritme i cuan ja vam arribar a la creu i ens vam tirar cap a baix a tope vaig arribar esprintant per a acabar a 5'13 el km. Esta volta vaig quedar el 126 de 324 amb un temps de 1'00' 35, quedant a la meua categoria el 84. No se com va la classificació de totes les proves, però ja veig que a la meua categoria quedaré sobre el 80-90 i a la general sobre el 120-130. Seqüència d'imatges entrant a meta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada