20/7/09

Marxa contra l´Abocador de Llanera

El diumenge vaig estar a Llanera com a representant d'ACIMCOVA a la marxa que van fer. La veritat es que es decepcionant vorer com la gent no respon a iniciatives com esta, va passar el mateix que cuan a la mani de València del 13 E... que hi ha molta gent implicada però que pasen hasta el cul. La eixida era a les 9'15 i jo vaig arribar a les 9'00 i només hi havien sis "globeros".... ai mare!!!!!!!! a l'hora de eixida va començar a arribar la gent i al final seriem entre 60-70 bikers.
Només a ciutats afectades com Xàtiva o Canals ja hi ha mes gent que practique el btt, però només eren quatre de cada poble, en canvi d'Énguera o Bolbaite hi havia mes gent. Per ací passe cuan faig les rutes d'Énguera o d'Anna


Hi havia gent de molts nivells distints i es vam separar, uns per un camí i altres per un altre, cosa que no em va pareixer massa correcta. Cuan vam arribar als terrenys on es vol construir l'abocador ja estaven allí els senderistes.


Després d'ací vam anar a Llanera a esmorzar mentre baixaven els senderistes per anar a l'ajuntament de Llanera.... però cada u a la seua i jo ja vaig anar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada