16/6/09

Prekedada Onil

La ruta de hui ha estat molt però que molt xula. La idea era amb el track de Tino i el meu anar veient coses per a preparar la ruta de la kedada, segons ens havia dit Borja, esto es una kedadita en "petit comité"..... be , doncs.... res mes lluny de la realitat.... per a començar havíem quedat a les 7'30 per a ixir prompte i evitar la calor, jo vaig arrivar al lloc d'encontre a les 7'15 i no hi havia ningú.... a partir de les 7'30 va començar a arrivar la gent i cuan vam ixir ja eren les 8'00..... i uns 15 tios... després s'ens unix mes gent i érem mes de 20... casi res.... de quatre o cinc que em pensava que seriem..... si açò per a Borja es "petit comité", que serà una kedà nombrosa???? jajajajajajajajajaja


Estic esperant al bo de Borja per a que em faça la crònica ell perquè el tio s'en recorda de tot i no se li escapa detall. Vídeo presentació dels assistents.

El perfil de la ruta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada