27/5/09

UCI Copa del Mon BTT Madrit

El diumenge va ser un altre dia d'eixos de "a quien madruga dios ayuda"..... però esta volta no era per a eixir amb la bici, sinó per anar a Madrit per a vore la Copa del Mon de BTT. Hem va costar una miqueta alçar-me perquè estava molt cansat d'Almansa, jo hem vaig alçar a les 5'30, aixina mentre el meu germà venia de Bocairent jo vaig anar a posar caldo al cotxe i en cuan va vindre ell vam ixir sobre les 6'10. Pensava parar sobre les 9'30 per a fer-se un cafenet o esmorzar, però com a ixa hora ja estàvem entrant a Madrit.... pues continuem fins a la Casa de Campo i en arribar esmorzem. No hem va costar molt arribar tot i que hem vaig passar un creuament i vaig tindre que pegar la volta, cuan vam arribar a la linea de eixida feia exactament un minut i deu segons que havien eixit les xiques. Com el dia anterior va estar plovent van llevar una volta tant als homes com a les dones que si que van fer el recorregut amb un poc de fang, no com els homes que ja ho tenien sec.

Marga Fullana anava escapada amb dos mes que va poder soltar a la última volta per a entrar a Meta soles.


Al podium

Després la carrera dels homes...... UUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFF.... com van.... mare meua... feia fredat.

La "Subida Infernal" tenia un desnivell impressionant... no era llarga pero si molt empinada i vore al ritme que pujen estos et quedaves de pedra

El ABSALON..... es un PUTO CRACK

Podium dels homes


Una forqueta rígida????? el circuit no era gens tècnic, però els braços acabaran fets pols

Marga.... tota una CAMPIONA fent-se fotos amb tots


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada