20/5/09

Senda Andalusa.

Esta era una senda que ja feia molt de temps que la tenia apuntada en roig al calendari de pendents, i damunt, l'altre dia que vaig fer la de Romaguera i la vaig vore des de dalt encara mes. Aixina que ahir per la vesprada després de deixar al xiquet a escola vaig eixir a fer-la, també volia vore un lloc per a creuar el riu entre Xàtiva i genovés per a no tindre que anar per la carretera, i el vaig trobar... però com anava a soles no hem vaig atrevir a creuar i vaig anar per la carretera, no arriba a haver un pam d'aigua però baixava una miqueta forteta. El pas es d'uns 100 metres de llarg.


Després vaig continuar fins arribar a l'inici de la senda, el primer tram d'uns 200 metres es prou complicadet (apte per a una darkssessions o una rotada) i la resta ja es mes facilet, encara que te algun pas mes complicat però es ciclable.


Cuan arribem baix enllacem amb tota una clàssica, la trialera d'Alboi, molt divertida però molt estropejat el final per culpa de les pluges i la total falta de manteniment per part de l'Administració corresponent. A partir d'ací per la Senda de la Cova Negra i pel camí (asfaltat, que es feia tard) de Bellús cap a casa. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada